יום ראשון, 9 באוקטובר 2011

תוכנת פוטושופ CS5 בעברית בחינם להורדה ישירה

תוכנת פוטושופ CS5  בעברית להורדה ישרה התוכנה באה עם עיצוב חדש ועם  כלים חדשים
התוכנה חזקה ביותר תוכנת פוטושופ CS5 נהית תוכנה יותר קלה לעיצוב תמונות ולחובבים עיצוב תמונות
תוכנת פוטושופ להורדה חינם
במיוחד למי שגוזר תמונות תוכנת הפוטושופ CS5 לעיצוב גרפיקה מקצועית, מצוינת ומקיפה לעריכה, ציור ועיבוד תמונות דיגיטליות. בעזרת תוכנת פוטושופ CS5 ניתן לשפר את איכות התמונות ואת אופן הצגתן, להחיל עליהן אפקטים מיוחדים, להעלים אובייקטים מתמונות קיימות, ועוד.
גירסה זו PHOTOSHOP CS5 ME אמנם תומכת בגופנים בעברית, אך לא בכתיבתם מימין לשמאל. 


תוכנת פוטושופ מיועדת בעיקר לעיבוד תמונה דיגיטלית. באמצעות פוטושופ ניתן לפתוח תמונות שנוצרו באמצעות סורק או מצלמה דיגיטלית ולבצע בהן פעולות שונות, כגון: תיקון עיניים אדומות, הגברת הניגודיות (קונטרסט), הבהרה והכהייה של התמונה כולה או חלקים ממנה, הסרת פרטים מיותרים או לכלוך, שכפול פרטים ועוד כיד הדמיון הטובה על המשתמש.

בנוסף, פוטושופ היא גם כלי גרפי רב עוצמה בעזרתו ניתן לשלב בין מספר תמונות ליצירת קולאז', לשלב מלל ולהוסיף אפקטים, להוסיף צורות ועוד ועוד. בזכות שלל תכונותיה המגוונות של פוטושופ, יש הטוענים כי המגבלה היחידה של פוטושופ, היא דמיונו של המשתמש... תוכנת פוטושופ יכולה להיות חלק מתהליך עבודה מורכב יותר, כמו בניית מוצרים גרפיים (חוברת, פרוספקט, קטלוג, הזמנה, סרט וידאו וכדומה), כאשר פוטושופ מתפקדת בתוך תהליך כזה כ"מפעל" לייצור תמונות. כל התמונות שישולבו במוצר הסופי, יעברו בשלב זה או אחר, דרך פוטושופ לצורך סריקה, טיפול, התאמה לגודל הנדרש ולסיום, שמירה בפורמט הנכון.
כשמדובר בצלמים, פוטושופ יכולה להיות התוכנה היחידה בתהליך, החל מפתיחת התמונות שמועברות מהמצלמה הדיגיטלית, ביצוע כל פעולות עיבוד התמונה הרצויות והעברת התמונה ליעדה - הלקוח, המעבדה להדפסה או אתר אינטרנט.

10 תגובות:

  1. תודהה עכשו קבלתי

    השבמחק
  2. אהבתייייייי

    השבמחק
  3. מה קורה ? איך אני יכולה לפרוץ את הפוטושופ ואילוסטרטור? יש למשהו את המס' והמייל? פליזזזז

    השבמחק
  4. מה וואוו?
    לא הבנתי שום דבר מהסרטון...מאיפה אני מורידה את הפוטושופ?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...